13 år på Samsø

I dag er det 13 år siden mit Samsøliv begyndte.

Her fik jeg et helt nyt liv. Et liv jeg er taknemmelig for hver eneste dag.

Her i huset ved havet fik jeg det liv, jeg havde drømt om i årtier, men ikke troede nogen sinde kunne blive til fysisk virkelighed. Det fantastiske er bare, at huset ved havet og mit Samsøliv er endnu bedre, end jeg drømte om og kunne forestille mig muligt.

Jeg drømte om at kunne bo i nærheden af havet. Jeg drømte om at kunne bo i et lille hus i to etager med arbejdsrum ovenpå. Jeg drømte om at have al min tid til rådighed til at skrive og male.

DSCN4654

DSCN5404

Alt dette fik jeg og meget mere til!

Ligesom H.C. Andersen fejrede to fødselsdage om året, den 2. april (fødselsdato) og den 4. september (ankomsten til København), fejrer jeg denne dag som årsdagen for min ankomst til Samsø og begyndelsen på mit nye liv.

 

Dette indlæg blev udgivet i Samsø, Tanker om .... Bogmærk permalinket.

2 svar til 13 år på Samsø

  1. Ursula siger:

    Tilykke med dagen og rigtig mange gode år i fremtiden i dit deiligt hus ved havet
    ønsker
    Ursula

Skriv et svar

