velkommen efterår

Efter et døgn med regn og flere dages blæst er efteråret for alvor ankommet.

Luften er frisk og kølig.

Det dufter af nedfaldne blade og jord, og farveskiftet på træer og buske tager til.

Skoven og strandene ligger øde hen og kun få biler er på vejene, når jeg kører sydpå til øens hovedstad og tilbage igen.

Den stille tid er på vej, og jeg elsker det!

Mit gamle fiskerhus fra 1863 bliver hurtigt køligt, når solens kraft aftager, og luften bliver køligere. Derfor er der nu tændt for fjernvarmen, som jeg altid fryder mig over bliver leveret fra alternativ energi.

Luften i mit soveværelse er igen dejlig kølig, og sommerdynen er skiftet ud med en varmere vinterdyne. Rart at ligge lunt og godt i frisk luft fra det åbne vindue og kigge op i stjernehimlen, når natten er klar.

Jeg er i gang med at rydde op i det kreative arbejdsrum ovenpå og gøre plads både det indre og ydre plan til noget nyt.

0310201611028

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

