på mit arbejdsbord

Langsomt er jeg ved at sætte gang i det kreative værksted igen efter hjemkomsten.

dscn6139

Der er  stilhed og ebbe i inspirationens indre rum, men jeg laver alligevel noget, mens jeg venter på, at den kreative strøm og inspirationens flod skal vende tilbage.

En bog med foto af spejlinger i vand har fået et helt simpelt og enkelt omslag. Jeg har en idé om, at der skal være tekster til hvert foto i bogen. Men indtil nu har jeg ingen tekster, men håber at deres form og indhold snart vil vise sig, så jeg kan skrive dem og gøre bogen færdig.

En anden igangværende ting er en trækasse, som jeg har malet hvid, og hvor tanken er, at der skal noget tekst på indersiden, som skal korrespondere med babydukken, der ligger i en muslingeskal inde i kassen. For nogle måneder siden dukkede en idé til en tekst op, men den er forsvundet igen, fordi jeg ikke fik den skrevet ned. Også her må jeg vente på, at indhold og form viser sig for mig.

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

