velkommen 2017

Første dag i det nye år, som jeg har ventet på med forventningens glæde i nogen tid.

2017, du er SÅ velkommen!

Jeg fornemmer, at du bliver et af mine favoritår med et enkelt liv i spirituel og kreativ fordybelse med et fundament af glæde og fred.

Julen og nytåret er pakket sammen, og alle tegn er fjernet, så huset er ryddet og klar til hverdagen. Jeg glæder mig så meget til at genoptage hverdagens fokusering, praksis og flyden i fred og ro og glæde.

2017, jeg mærker, at du har nye muligheder til mig i dine folder, og at du vil tilbyde dem, så de kan udfoldes og berige mit liv.

Dagen i dag er brugt til at skrive og læse og sætte min ønskede daglige praksis for det nye år i gang. Og Tilda, vennen i skoven og jeg har været ude at gå en lang, dejlig tur i den smukke natur, der ligger i gåafstand af huset ved havet.

Jeg mærker en stille glæde, dyb taknemmelighed og hvilen i vished om at være præcis, hvor jeg skal være med, og om at have åbne hænder og et åbent sind til at modtage de gaver, som det nye år vil bringe.

3101201610701

 

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

