på mit arbejdsbord

Arbejdet med omslaget til den nye store bog fortsætter …

dscn6596dscn6603

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

5 svar til på mit arbejdsbord

  1. Anette siger:

    Jeg gad godt lære noget om de artbooks. .. tror de ville intresseret mig at lave.
    laver du siderne før du samler eller?
    elsker den forside her.

    • ilsearanti siger:

      Velkommen på min blog Anette!
      Hvis det er en bog til mixed media/collager eller art journal, så laver jeg bogen først og arbejder derefter med indholdet opslag efter opslag. Nogle andre bøger f.eks. med fotos eller overførte fotos laver jeg siderne og omslaget først og samler bogen til sidst.
      Det er sjovt at arbejde med bogen som kunstværk og der er utrolig mange muligheder. Kun fantasien sætter grænser.
      Der findes masser af blogs og bøger med instruktioner i at lave bøger og indhold. Så det er bare med at gå i gang. 🙂

      • Anette siger:

        Tak har prøvet at lede efter blogs, men det var mest Hvordan de arbejdede i bogen…. jeg mere intresseret i at lave bogen, jeg kan godt male, men vil nok også overføre billeder ved sampling… kan ikke lage være med at mix ting.
        Så hvis du kender en god guide enten blog eller bog så vil jeg blive glad.

      • ilsearanti siger:

        Prøv at kigge på Alisa Goldens blog https://makinghandmadebooks.blogspot.dk/ Hendes bog Making Handmade Books 100+ bindings kan jeg varmt anbefale.

Skriv et svar

