det er aldrig for sent at lære noget nyt

Drejebænken har stået i mit bryggers i flere år og ventet på, at jeg skulle blive parat. Der har været pakker med ler, glasur og diverse grej.

Så åbnede Keramikskolen Samsø, og det blev min dør ind i keramikkens og lerets verden.

I dag har jeg så haft min debut på egen drejebænk. Og det gik faktisk bedre end forventet.

Det er sjovt. Det er svært. Det kræver masser af øvelse. Og jeg er helt vild med det.

dscn6802dscn6805

dscn6799dscn6800

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

4 svar til det er aldrig for sent at lære noget nyt

  1. 1annemarie siger:

    Det er rigtig sjovt at arbejde med ler! Dine forsøg ser godt ud Ilse!

  2. ilsearanti siger:

    Ja, det er det med at prøve at regne ud, hvad der resulterer i hvad, og hvad man skal gøre for at opnå hvad. 😉

Skriv et svar

