7 års fødselsdag

Billedresultat for gratis animationer fødselsdag

I dag er det 7 år siden denne blog ‘For enden af regnbuen’ kom til verden.

Dermed blev et vindue åbnet, hvorigennem jeg kan dele min verden, mine skriverier, mit kreative arbejde og mit blik på verden med interesserede og besøgende. 1.881 indlæg er det blevet til på de 7 år, og jeg glæder mig over at have denne mulighed for at dele og kommunikere med andre.

Mange tak til jer som følger bloggen, og til alle jer som besøger bloggen af og til. I giver denne blog mening. 

 

For enden af regnbuen

 

For enden af regnbuen

ligger et hus

ved havet

 

I husets

lyse og luftige rum

under taget

venter drømme, billeder

og skrift på papir

I de mørkere og snævrere rum

ved jorden

hvisker fortidens skygger

om mennesker og det levede liv

 

I haven

omkring huset

flokkes fugle mellem træer og buske

mens jorden endnu bevarer

sin hemmelighed

om årstidernes

skiften

 

Huset

ligger ved mosen

i udkanten af en landsby

omgivet af skov og hav

Her er stilheden

væren

og naturens

helbredende kraft

 

Landsbyen

ligger på en ø

der er langstrakt men lille

omkranset af havet

i hjertet

af landet

 

Øen

rummer

hjertets stilhed

og bølgernes forvandlende

kraft

Her fik jeg

mulighedernes mulighed

og regnbuens gyldne skat

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til 7 års fødselsdag

  1. Ursula siger:

    Tillykke med fødselsdagen og mange gode år i fremtiden.
    Solrig hilsen fra din stille læser
    Ursula

Skriv et svar

