venindetid og udstillingsplanlægning

Mine besøg her i skoven giver også rum for samvær med min gode ven i Tisvildeleje.

I dag var Tilda og jeg inviteret på gåtur i Tisvilde Hegn og frokost hos Anton og Anne-Marie i hendes galleri og atelier i Tisvildeleje.


Anne-Marie Valton maler og udstiller sine ikoner i Galleri Sct. Helene, hvor hun også underviser i ikonmaleri.

Hun har inviteret mig til at udstille i sit galleri den første uge i juli, så vi havde en del praktiske ting omkring udstillingen at tale om udover at dele tanker om vore liv med hinanden. Det bliver sjovt at lave denne udstilling sammen. Jeg glæder mig til at dele mine artist’s books/kunstnerbøger og bogobjekter med de gæster, der finder vej til udstillingen til sommer.


Jeg er meget glad og taknemmelig over, at vi mødtes for nogle år siden her i Nordsjælland. Vi mødtes i at være på den samme spirituelle vej via studiet i “Et kursus i mirakler”. Det er en stor gave at møde et menneske, som man kan dele sine tanker og indsigter med, og som kender og forstår det fuldstændigt.

Og det er hyggeligt, at Tilda og Anton også har fornøjelse af hinanden.


Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til venindetid og udstillingsplanlægning

  1. 1annemarie siger:

    … og alt sammen er gensidigt kæreste Ilse!! ❤

Skriv et svar

