forandring fryder … på prøve

Lige siden indflytningen i huset ved havet har “Triptykon – Tegn” hængt på væggen over sofaen i stuen. Og stuen har været samlet af farver, der matchede hinanden i møbler, gulvtæpper og billeder på væggen. De farver som jeg i mange år yndede at udtrykke og omgive mig med.


Langsomt har jeg tilføjet lyse og hvide elementer i rummet i form af dug, puder og tæpper.

I de senere år har jeg fået en tiltagende trang til enkelhed og lethed omkring mig med lyse farver og få ting, der giver ro i rummet.

Allerede længe har triptykonbilledet udlevet sin tid, og jeg har ønsket at tage det ned og skille det ad.

I dag var tiden kommet til at tage billedet ned og som et forsøg hænge noget andet op, indtil jeg har fået lavet det, som skal hænge der i stedet. Jeg har allerede flere idéer til, hvad det kan være.

Først tog jeg billeder ned og hængte andre op.


Efter at have set på det kom turen til gulvtæppet, der er blevet erstattet af et sandfarvet bomuldstæppe. På prøve.


Langsomt bliver det enkelheden og de lyse farver, der binder rummet sammen.

Forandring fryder … ser det ud til.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til forandring fryder … på prøve

  1. 1annemarie siger:

    … og en ny lethed frem for alt, fornemmer jeg!

Skriv et svar

