forandringsforsøg fortsat

I forgårs begyndte jeg som et forsøg at forandre elementer i min stue for at gøre den lysere og lettere.

Udover at skifte billeder på væggene blev kelimtæppet i varme farver skiftet ud med et hvidt kludetæppe ved sofagruppen.

Ved indgangen ind i stuen ligger en løber også af kelimtypen i samme farver og ligeså i skriverummet overfor, hvor jeg lige nu sidder og skriver, og jeg tænkte, at der måtte dukke løbere i form af hvide kludetæpper op på et tidspunkt til at udskifte kelimtæpperne med.

Allerede i går dukkede de op. To hvide kludetæpper i en passende størrelse blev sat til salg på en Samsøside med køb og salg på Facebook, og her i eftermiddag har jeg hentet dem.

Nu går jeg så og kigger på, hvordan det lyse og lette samler stuen til et lysere og lettere indtryk. Som en del af forsøget har jeg lagt et hvidt tæppe over sofaen, men måske er det alligevel for meget. Forsøget skal have et stykke tid, så jeg kan mærke ordentligt efter, om det er sådan jeg vil have det. Og i så fald kan kelimtæpperne komme videre til et andet sted, hvor de nu vil passe ind.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

