i det kreative værksted

Efter at have været fokuseret på at lære arbejdet med ler siden begyndelsen af februar er jeg ved at vende tilbage til mit kreative værksted med en fornemmelse af at have været væk hjemmefra meget længe som når man vender hjem fra en lang udenlandsrejse til et fjernt, ukendt land.


Mens regnen siler stille ned, varmer jeg op ved at genoptage arbejdet i en igangværende mixed mediabog og på den måde lande igen i arbejdet med tekst og billede.


I aftes fik jeg de færdige keramiske notater med hjem. Notaterne skal hænge ned fra en gren fundet på stranden og hænge på væggen i serien “Skriften på væggen”. Jeg skal finde ud af, hvordan de skal hænge, og hvad de skal ophænges i. Stoftråd eller metaltråd?


Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

2 svar til i det kreative værksted

  1. Anette siger:

    De fine, hvad med lædersnøre?

Skriv et svar

