udstilling i Tisvildeleje første uge i juli

Lørdag den 1. juli kl. 13 åbner min udstilling med titlen “Vejen brolagt med glæde” i Galleri St. Helene, Aspevej 8 i Tisvildeleje. Den varer til søndag den 9. juli og har åbent hver dag mellem kl. 13 og 16. Og du er inviteret!

Anne-Marie Valton, der har dette galleri, hvor hun normalt udstiller sine ikoner og har sit værksted og undervisning i ikonmaleri, har inviteret mig til at komme og vise mine værker.

Det bliver en udstilling af artists’s books, bogobjekter og bogskulpturer, hvor man må røre, bladre, læse, kigge og fordybe sig i værkerne, som man har lyst til.

Som det vil være mange af jer læsere bekendt, så er mine værker en helhed af form, indhold og udtryk. Bøgernes indhold består af egne tekster, fotos, tegninger, collager.

Hvis du befinder dig i nærheden af Tisvildeleje i denne periode, er du meget velkommen til at kigge ind. Anne-Marie og jeg vil skiftes til at holde udstillingen åben, og vi vil naturligvis begge være tilstede ved åbningen, hvor jeg vil fortælle lidt om denne kunstgenre og mit arbejde og arbejdsproces.

Dette indlæg blev udgivet i Book Art. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

