i dag er pakkedag

I dag er jeg i gang med at pakke og gøre klar til afrejse i morgen.

Kasser med værker til udstillingen i Tisvildeleje første uge af juli bliver sat ud i bilen sammen med værktøj og materialer til at tage med over til mit lille skovværksted.


Samtidig ordner jeg de sidste ting for at gøre huset klar til de sommergæster, der skal bo i mit hus, mens jeg opholder mig i skoven i Nordsjælland.


Solen skinner, og jeg går rundt i stille glæde over at være lige præcist her i mit liv. Det pusler i bevidstheden med idéer til, hvad jeg skal i gang med, når det igen bliver tid til at fordybe mig i det kreative værksted. Og jeg ser frem til en sommer med samvær og ferie i nærområdet både i skoven og på Samsø.


Må solen også skinne over dit liv og give dig let gang på jorden.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

