udstilling i Galleri St. Helene i Tisvildeleje

I dag har Anne-Marie Valton, der ejer galleriet, og jeg stillet min udstilling op.

Først skulle galleriets to rum ryddes for alle hendes ikoner, der plejer at være udstillet der, og der skulle rokeres rundt på borde og møbler, så rummene kom til at passe til fremvisning af mine værker.

Og det er jo så i morgen kl. 13 – 16, at der er fernisering på Aspevej 8 i Tisvildeleje, og du er inviteret.

Udstillingen er åben alle dage kl. 13 – 16 til og med søndag den 9. juli. Jeg passer udstillingen søndag, tirsdag, onsdag, torsdag og søndag. De andre dage er det Anne-Marie, der holder udstillingen åben.

Jeg har valgt at vise artist’s books, mixed mediabøger, bogskulptur og bogobjekter på denne udstilling.

Dette indlæg blev udgivet i Book Art. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

