kort fra tanke til handling

I morges vågnede pludselig et stærkt ønske i mig om at komme i gang med at male på lærred igen. Lærreder og staffeli har været sat til side i mit værksted i årevis. Men nu kan jeg mærke, at tiden er kommet til at tage det frem igen, og at jeg skal male mig i gang uden at have en idé om, hvad jeg skal male.

Straks satte jeg mig ved computeren og bestilte nogle farver på nettet. Og da jeg nævnede, at jeg kunne tænke mig at stå udendørs på siden af mit lille skovværksted og male, gik vennen i skoven straks i aktion og lavede et primitivt skovstaffeli til mig.


Klar parat start …

Her i skoven er der aldrig ret lang fra tanke til handling.

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted, Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

