sommerinspiration

Denne sommer har jeg besluttet mig for at lave en sommer artjournal. Som inspiration til det har jeg givet mig selv en gave i form af et lille onlinekursus.

“The traveler’s journal” udbudt af den amerikanske kunstner Alisa Burke. Et kursus fyldt med idéer og tips i form af små videoer. Mit første onlinekursus faktisk.

Indimellem forskellige gøremål her i skoven fornøjer jeg mig med at lytte til og se Alisa Burkes mange kreative idéer.


På sin blog deler hun masser af kreativ inspiration og udbyder sine mange onlinekurser: http://alisaburke.blogspot.dk/

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted, Rejseliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

