haiku og stilhed

Lørdag aften landede jeg hjemme i huset ved havet. Nogle dage før oprindeligt planlagt.

Formålet var at få nogle dage i fred og ro og alenehed. At få masser af søvn, hvile og stilhed.

Jeg nyder denne  stille sommerpause, hvor alting er sat på standby, og hvor jeg samler kræfter i stilheden alene med mig selv. Som så ofte skal der en indadvendt pause til for at lande helt i mig selv igen efter lang tids ydre aktivitet og samvær.

Morgensider, læsning og gåture med Tilda sætter mine dages rytme i denne pause.


Dette indlæg blev udgivet i Tanker om ..., Hverdagsliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

