at falde ud af nuet og løbe mod fremtiden

Nogen gange er det bare sådan

at jeg forsvinder fra nuet

fordi jeg allerede i tanken er fremme

i fremtiden

Nogen gange er det bare sådan

at jeg befinder mig et sted

mens jeg længes efter at være

et helt andet sted

Nogen gange er det bare sådan

at jeg befinder mig i skoven

og glæder mig helt vildt

til at være hjemme i huset ved havet

Som i dag

hvor jeg glæder mig til at lande hjemme

på mandag


Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

