efterår i skoven

Fredag sidst på eftermiddagen landede Tilda og jeg i skoven i det dejligste solskinsvejr, og vennen og jeg nød det dejlige vejr ved at spise og nyde aftenen i det fri på terrassen.

I morges skinnede solen ned mellem træerne, og vi rykkede igen ud på terrassen med morgenmaden.


Jeg nyder at være her igen. At være omgivet af høje træer, der er ved at skifte til efterårsfarver.

I foråret blev der etableret en drivstue i skoven til at sidde i, når der er behov for læ i foråret og efteråret.

Drivstuen er blevet til min efterårsskrivestue. Jeg nyder at sidde der og skrive omgivet af træer. Det er næsten som at sidde ude, kun med et lag glas til at læ for køligheden og vinden.


Søndagens herlige vejr er planlagt til en cykeltur i Tisvilde Hegn, hvor vi parkerer cyklerne og går ud til havet gennem Troldeskoven ad en ikke særlig befærdet sti. Her kan Tilda løbe frit hele vejen.

Må både den indre og ydre sol skinne over din søndag.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

