måske en bog II

Efter at have læst alle teksterne igennem er jeg gået i gang med et større arbejde med at finde ud af, om alle tekster skrevet i de sidste 3 års notesbøger er blevet printet ud og kommet med og tjekke, om der skulle være gengangere af tekster i flere kategorier. Samtidig forsøger jeg at finde den rigtige rækkefølge af teksterne i hver kategori.

Arbejdet med at få overblik over ca. 3 års skriverier viser mig, at jeg har skrevet meget mere, end jeg troede. En overraskende konstatering, der nok handler om, at jeg er meget opmærksom på perioder, hvor jeg ikke skriver, og synes at de fylder mere, end de faktisk gør.


Når det arbejde er færdigt, kommer redigeringen af teksterne og at begynde at bygge bogens form i én stor fil.

Der er lang vej fra tekst til bog, men det er et spændende arbejde, som jeg ikke har prøvet før, da jeg ikke har skrevet en tekstsamling af denne karakter før.

Dette indlæg blev udgivet i I skriveværkstedet. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

