overraskelser i skriveværkstedet

Arbejdet med at sammenholde bunken af tekster med 3 års notesbøger viser, at langt flere tekster endnu kun befinder sig i notesbøgerne, end jeg troede. Faktisk troede jeg, at de alle var både renskrevet og printet ud. Men sådan forholder det sig ikke.


Der er altså en del tekster, der endnu mangler at blive renskrevet og printet ud. Og jeg kan se, at de er skrevet i perioder, hvor jeg har haft temmelig travlt, med mange ting i gang samtidig. Så jeg har skrevet og skyndt mig videre til andre projekter. Når jeg skimmer mit fotoarkiv igennem, kan jeg se, at jeg har haft vildt meget gang i det kreative værksted samtidig.

Med denne del af arbejdsprocessen begynder bogens struktur at åbne sig, og bogen har trukket mig ind i inspirationens åbne rum, hvor idéer kommer frem i bevidstheden uanset, om jeg er i gang med alt mulig andet.

Skønt igen at være i inspirationens rum, hvor der længe har været tomt og stille.

Dette indlæg blev udgivet i I skriveværkstedet. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

