14 år på bloggen

I dag er det 14 år siden, min blog kom til verden.

Dette er indlæg nr. 3188.

Jeg glæder mig over at have dette lille hjørne af det store internet til at dele tanker om livet, kreative processer og min måde at være i livet og verden på.

Jeg er taknemmelig for at have dette stille sted at dele i, og jeg er meget taknemmelig for jer, der læser med og følger med her på min blog og på min kanal.

Bloggen udtrykker fint, hvordan jeg er tilstede i verden. I perioder er der masser af liv og jævnlige indlæg, i andre perioder er her stille og sat på pause.

Jeg holder stadig af blogmediet, der har rum til eftertanke og længere indlæg. Det passer vældig godt til mig, der holder meget af at skrive og dele mine tanker og gøremål. Jeg glæder mig over det frirum, som denne blog er. Det er et frit rum for mig at dele i, og det er et frit rum for læsere og følgere. I bestemmer selv, om I vil læse med eller ej.

Tusind tak til alle jer, der læser med og er med til at holde dette rum som et stille og frit sted at besøge.

Selvom jeg har en profil både på Facebook og Instagram, er denne blog mest mit sted, i den form som jeg gerne vil dele i.

Solen skinner over denne dag, hvor jeg fejrer bloggens 14-års fødselsdag. Det passer meget godt med, hvordan jeg har det med den.

Må solen også skinne over dig, der læser med her. Tak fordi du er her sammen med mig og deler dette rum med mig.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.