Velkommen april og intentioner for den nye måned

Visioner og intentioner for april 2024

Visioner og fokus:

Jeg ser ind i en måned med alenetid og arbejdsro

Jeg ser ind i en måned, hvor jeg samtidigt vender mere udad og søger inspiration

Aprils fokus er kreativitet, glæde og inspiration

***

Månedens kreative intentioner:

Skrive morgensider

Skrive dagbog

Skrive ”Tankestrømme”

Fortsætte mine eksperimenter med maleri på lærred

***

Jeg tænker på:

At jeg i den kommende tid skal vende mere udad og deltage i arrangementer på øen og på den måde både søge inspiration og genoptræne at bevare min energi, selvom jeg bliver udsat for mange indtryk og påvirkninger

At april bliver en måned med vekslen mellem at være indadvendt og udadvendt i en forhåbentlig givende kadence

***

Jeg glæder mig til:

Arbejdsro og fordybelse

At fortsætte mine eksperimenter på lærred og se, hvor de bringer maleriet hen

At deltage i ferniseringer og se de nye og kommende udstillinger på øen

Venindesamvær

Foråret, der folder sig ud

At det bliver mere lunt at være i haven og i naturen

***

Jeg er taknemmelig for:

Friheden til at bruge min tid til det, der giver mig glæde

Alt det jeg erkender og aflærer gennem mit studie og min praktisering af Et kursus i mirakler og for den fred og glæde det resulterer i

Mit sted og mit liv

Relationerne i mit liv

Alt hvad jeg er givet både på det indre og ydre plan

At jeg modtager vejledning og inspiration i mit kreative arbejde, i mit liv og på min indre vej

Dette indlæg blev udgivet i At skrive livet, Inspiration og praksis, Intentionsliste, Tanker om ..., Tekst. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.