prøvelanding

Der skal ro omkring en uro.

Derfor har jeg ryddet kunsten væk fra væggene i et hjørne af stuen og hængt de dansende traner op på prøve.

170320146641170320146642
Jeg tænker på, hvor meget tid vi mennesker bruger på noget som ingenting er, som f.eks. at folde traner, lave en uro og hænge den op.

Det er uforpligtende og glædelig leg for mig og intet andet.

Jeg laver disse ting samtidig med, at jeg er helt bevidst om, at det er fuldstændig ligegyldigt og absolut intet, ligesom så meget andet jeg foretager mig i denne verden.

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted, Tanker om .... Bogmærk permalinket.

2 svar til prøvelanding

  1. Madame siger:

    Hvor ser de smukke ud der – ja, der skal ro omkring en uro, og det er nemlig vigtigt, at vi mennesker bruger tid på det, du kalder ingenting. Zen vil jeg kalde det.

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.