i det kreative værksted på årets længste dag

I går var det fuldmåne og i dag sommersolhverv og årets længste dag.

Fuldmånen gemte sig bag et tæt skydække, der gav en masse livgivende regn hele natten igennem. Som det jævnlig forekommer i denne tid, lå jeg vågen og roterede i timevis, mens jeg nød den friske luft og duften af regn ind gennem det åbne vindue og lyttede til regnens dråbespil på tagvinduet over min hovedpude.

På den måde føltes det som om, at natten var lang, selvom den var årets korteste.

I morges, da Tilda og jeg som det første gik vores sædvanlige morgenrunde i haven, var luften frisk og fugtig, og alting duftede nyskyllet og saftigt.

Solen skinner fra en diset himmel, og jeg fejrer dagen med glæde og arbejde i det kreative værksted.

DSCN5183DSCN5182DSCN5180DSCN5175

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.